Servis
Záručný servis
Spoločnosť HSK-GROUP, s.r.o., Záhradnícka 95, 821 08 Bratislava, poštová adresa: Záhradnícka 95, 821 08 Bratislava, IČO: 44 247 541, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č.: 101842/B (ďalej len "HSK-GROUP") zabezpečuje pre všetky produkty značky HiKOKI (Hitachi) záručný servis podľa stanovených podmienok uvedených v záručnom liste, ktorý klient obdrží pri kúpe.
Pozáručný servis
Spoločnosť HSK-GROUP, s.r.o., Záhradnícka 95, 821 08 Bratislava, poštová adresa: Záhradnícka 95, 821 08 Bratislava, IČO: 44 247 541, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č.: 101842/B (ďalej len "HSK-GROUP") zabezpečuje pre všetky produkty značky HiKOKI (Hitachi) pozáručný servis prostredníctvom autorizovaného servisu..
Odstránenie poruchy zariadenia zabezpečí HSK-GROUP v servisnom stredisku autorizovaného servisu. Stačí ak klient po uzavretí zmluvy o zabezpečení servisu prinesie nefunkčné zariadenie osobne do odberného miesta alebo odošle zariadenie na poštovú adresu HSK-GROUP.
Pred vykonaním pozáručného servisu je nutné uhradiť poplatok za diagnostiku vo výške 15,00€ s DPH pre malé zariadenia (do 50 cm bez príslušenstva) a 20,00€ s DPH pre veľké zariadenia (nad 50 cm). Po odsúhlasení opravy bude suma odpočítaná z celkovej sumy opravy.
Po vykonaní dôkladnej diagnostiky zariadenia bude zákazník najneskôr do 14 dní informovaný o cenovej ponuke. Pozáručný servis bude vykonaný až po odsúhlasení ceny zákazníkom.
Odberné miesto
Stroje na záručný a pozáručný servis je potrebné doručiť na nasledovnú adresu:
HSK-GROUP, s.r.o.
Kuzmányho 7
911 01 Trenčín
Slovensko
Opravený tovar si môže zákazník osobne vyzdvihnúť v odbernom mieste HSK-GROUP, s.r.o. alebo mu bude zaslaný formou dobierky na ním uvedenú adresu.
Zákazník znáša v plnej miere náklady na dopravu do/z odberného miesta HSK-GROUP, s.r.o.
Pre bližšie informácie nás kontaktujte na našej infolinke 0911 072 171 alebo nám zašlite e-mail: info@power-tools.sk.